SO! COFFEE zaspokaja wszystkie potrzeby Klientów w Polsce
Warszawa, 11 marca 2019 r. – Lagardere Travel Retail Foodservice zorganizował dwudniowe warsztaty dla pracowników kawiarni SO! COFFEE, aby mogli nauczyć się jak odpowiadać na potrzeby osób niepełnosprawnych.
Warsztaty odbyły się w kawiarni SO! COFFEE w Factory Annopol i miały na celu:
- podniesienie świadomości na temat wszystkich rodzajów niepełnosprawności poprzez bezpośrednie eksperymenty (pracownicy mieli zawiązane oczy, aby zrozumieć, jak czuje się osoba niewidoma, nauczyli się podstaw języka migowego oraz ćwiczyli inne działania praktyczne)
- zaprezentowanie nowych udogodnień wprowadzonych dla niepełnosprawnych klientów
W nowej kawiarni SO! COFFEE w Annopol Factory, ponownie otwartej po całkowitej przebudowie, zostały zastosowane liczne udogodnienia dla osób niepełnosprawnych:
- Duże przestrzenie między stolikami, ułatwiają dostęp osobom na wózkach inwalidzkich.
- Wysokość i szerokość stolików została dopasowana do wózków, a piktogramy na witrynie szklanej oraz stołach sygnalizują miejsca przeznaczone dla osób niepełnosprawnych.
- Dostępne są uchwyty na kule dla osób starszych.
- Przy kasie została zamontowana pętla indukcyjna dla osób z aparatami słuchowymi czyli system wspomagania słuchu, który umożliwia osobie niedosłyszącej odbiór nieskazitelnie wyraźnego dźwięku poprzez cewkę telefoniczna (T), w którą wyposażony jest każdy aparat słuchowy.
- Ponadto w kawiarni osoby niesłyszące, starsze, mogą korzystać z przywoływaczy – za pomocą naciśnięcia odpowiedniego przycisku mogą poprosić obsługę do stolika.
- Stosujemy również znikopis (tablica do pisania) przy kasie dla osób niemych, która umożliwia napisanie zamówienia.
- Nie zapomnieliśmy również o misce dla psa przewodnika, która została umieszczona w widocznym dla każdego miejscu
Powyższe udogodnienia będą stopniowo wprowadzane do całej sieci SO! COFFEE.