Projektujemy handel, tworzymy doświadczenia

Lagardère Travel Retail w Polsce zarządza siecią prawie 1000 różnorodnych punktów sprzedaży pod 40 markami takimi jak Inmedio, So Coffee, Relay, 1Minute Smacznego!, Aelia Duty Free i inne.

Od ponad 25 lat projektujemy i dostarczamy optymalne rozwiązania partnerom wynajmującym powierzchnie handlowe w różnych segmentach rynku. Poprzez szycie na miarę, doskonałość operacyjną i szerokie portfolio różnorodnych, uzupełniających się formatów, możemy być dla nich partnerem pierwszego wyboru i skutecznie odpowiadać na potrzeby konsumentów.

 

Co nas wyróżnia?

Kreatywność

KREATYWNOŚĆ I INNOWACYJNOŚĆ

Jesteśmy liderem w obszarze projektowania skutecznych, nowoczesnych konceptów handlowych. Mamy doświadczenie, elastyczne rozwiązania i sprawdzone moduły, które jesteśmy w stanie szybko ze sobą łączyć, sprawnie generując nowe formaty. Zawsze odpowiadamy na potrzeby konkretnej lokalizacji i jej klientów – to nasza największa przewaga. W projektowaniu najlepszych rozwiązań dla naszych partnerów wspiera nas również globalna strategia innowacji. Zgodnie z nią Lagardère Travel Retail rozwija strategiczne partnerstwa i kulturę innowacji także na poziomie międzynarodowym.

Różnorodność

RÓŻNORODNOŚĆ

Nasze portfolio tworzą sklepy convenience, foodvenience i news&gifts; kawiarnie, bary i restauracje oraz sklepy fashion i duty free. Prowadzimy je na lotniskach, dworcach i stacjach metra, a także w centrach handlowych, retail parkach, ulicach i innych lokalizacjach. Multibrandowy program lojalnościowy Kameleon zapewnia dodatkowe korzyści z zakupów w naszych sklepach zarówno powracającym klientom, jak i współpracującym z nami partnerom.

Wiarygodność

WIARYGODNOŚĆ

Rozwój jest dla nas ważny, ale to partnerskie relacje i odpowiedzialność wobec interesariuszy decydują o jego kierunkach. Spełniamy obietnice, korzystając z własnego, wieloletniego doświadczenia, dobrej kondycji finansowej i zaplecza silnej, międzynarodowej grupy z ugruntowaną pozycją na globalnym rynku. Dywersyfikacja biznesu daje nam stabilność i odporność na zmiany.

Glokalność

GLOKALNOŚĆ

Jesteśmy jednocześnie globalni i lokalni. Należymy do międzynarodowej, wiodącej na światowym rynku travel retail grupy, a przy tym mamy szeroką autonomię w budowaniu własnej strategii biznesowej. Promujemy lokalne produkty, współpracujemy z rodzimymi producentami i jako lokalnie zarządzana firma doskonale znamy i rozumiemy potrzeby polskiego rynku.

Odpowiedzialność

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

Rozumiemy zmiany zachodzące w świecie, zdajemy sobie sprawę ze swojego wpływu na otoczenie i czujemy się za nie odpowiedzialni. W 2019 r. przyjęliśmy globalną strategię PEPS, a wraz z nią szereg zobowiązań, które obecnie realizujemy i które z każdym rokiem pozwalają nam w pełniejszy sposób wypełniać idee zrównoważonego rozwoju.

Management

  • Andrzej KACPERSKI

    Prezes Zarządu

    Zarząd

    Na stanowisku od ponad 25 lat. W 1997 r. objął funkcję prezesa zarządu spółki HDS Polska, która w 2015 r. zmieniła nazwę na Lagardère Travel Retail. Absolwent wydziału matematyki, fizyki i chemii Uniwersytetu Gdańskiego.

  • Dariusz SINKIEWICZ

    Dyrektor Zarządzający ds. Handlowych i Innowacji

    Zarząd

    Odpowiada za aspekty handlowe, marketing, supply chain i rozwój ominichannel w Lagardère Travel Retail w Polsce. Na obecnym stanowisku od 2016 r. Wcześniej, w latach 2011-2013 pełnił w naszej organizacji rolę dyrektora finansowego. Studiował w Toruniu, na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika.

  • Andrzej MIŁASZEWICZ

    Dyrektor Zarządzający ds. Operacji i Rozwoju

    Zarząd

    Zarządza obszarem inwestycji i rozwoju formatów sklepowych na lotniskach i w strefie miejskiej. Odpowiada za jakość obsługi i aspekty operacyjne w sklepach duty free, specialities, news&gifts, a także convenience. Wcześniej przez 14 lat zajmował stanowisko Dyrektora Zarządzającego Lagardère Duty Free Polska. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Rozwój w Polsce

Nasza historia

2023

Objęcie masterfranczyzy Costa Coffee

2022

Otwarcie Salad Story
na warszawskim Lotnisku Chopina

2021

Otwarcie pierwszego sklepu typu
foodvenience – 1Minute Smacznego!
Uruchomienie pierwszego w całej Grupie Lagardère Travel Retail mutlibrandowego programu lojalnościowego Kameleon

2020

Uruchomienie pierwszego sklepu e-commerce pod brandem Aelia Duty Free – www.aelia.pl

2018

Otwarcie na Lotnisku Chopina w Warszawie pierwszej restauracji Johnny Rockets w Polsce

2016

Wygranie przetargu w Porcie Lotniczym Gdańsk (master koncesja) i oficjalne uruchomienie nowych sklepów, restauracji i kawiarni, w tym pierwszego sklepu Duty Free typu „walkthrough”

2015

Otwarcie pierwszej restauracji PAUL w Warsaw Financial Center

2015

Zmiana nazwy spółki na Lagardère Travel Retail

2015

Wygranie przetargu na Lotnisku Chopina w Warszawie i oficjalne uruchomienie nowych sklepów, restauracji i kawiarni

2014

Utworzenie spółki Inmedio Sp. z o.o. i nabycie udziałów w spółce przez Grupę Eurocash

InMedio

2012

Otwarcie pierwszej kawiarni
pod szyldem So Coffee

So!Coffee

2007

Otwarcie pierwszego sklepu Aelia Duty Free, pierwszego salonu multimedialnego Virgin oraz restauracji Flying Bistro

2004

Otwarcie pierwszego sklepu typu
convenience – 1Minute

1 Minute

2004

Otwarcie pierwszych kawiarni: Voyage Cafe, Inmedio Cafe i empik cafe

2000

Otwarcie pierwszego w Polsce sklepu Relay – wiodącej, międzynarodowej marki news&gifts skierowanej do podróżnych

1998

Otwarcie pierwszego sklepu w Polsce – Inmedio we wrocławskim centrum handlowym

1997

Założenie spółki HDS Polska Sp. z o.o.

1852

Otwarcie pierwszej księgarni na dworcu kolejowym Gare de Lyon w Paryżu, która dała początek przyszłej Grupie Lagardère