Nowy koncept już otwarty!
30 kwietnia na Dworcu Centralnym w Warszawie otworzyliśmy nasz flagowy sklep convenience - “1 Minute" - w zupełnie nowej odsłonie. Nowa wersja 1 Minute została zmieniona na "1 Minute –"SmaczneGo!". Nowy concept przyciąga klientów śmiałą estetyką i oferuje nową jakość w wielu obszarach. Klasyczna oferta sklepu convenience została połączona z nowym podejściem do food zarówno od strony oferty, jak i wyglądu sklepu. To moduł food stał się sercem nowego sklepu. Ten główny element nowej koncepcji i jego odważny design odwołuje się do idei food trucków, pozwala również klientom obserwować pracę ludzi oraz proces przygotowywania żywności.
Do znanego już asortymentu kanapek, sałatek i jogurtów przygotowywanych na miejscu oraz ciastek, hot-dogów i zapiekanek zostały dodane zupełnie nowe produkty, jak pizza przygotowywana dla klienta na miejscu, hot-dog w wersji amerykańskiej z oryginalną bułką, frytki beztłuszczowe i frytki z batatów, krążki cebulowe czy paluszki serowe. Duży nacisk został położony na ofertę „grab-and-go, wśród której znalazły się robione na miejscu i zapakowane kanapki, sałatki, jogurty oraz dania gotowe i soki.
Ta oferta produktów jest znacznie szersza niż asortyment żywności w innych sieciach convenience na rynku.
Oprócz nowego asortymentu, sklep posiada silną komunikację na zewnątrz sklepu nowe logo, przezroczyste okna sklepu, ekran LCD stop ratio – a także wewnątrz sklepu – nowy menu board z dynamiczną komunikacją, nowe eko-opakowania do pizzy i innych dań na wynos a także nowy layout .
Nowa koncepcja, stworzona całkowicie wewnętrznymi zasobami, powstała dzięki pracy wielu osób podczas pandemii.
Proste, szybkie i smaczne! - zapraszamy serdecznie do przetestowania nowego menu.