Lagardère Travel Retail wprowadza na rynek markę własną. Pierwsze produkty BOSKO już w sprzedaży
Lagardère Travel Retail w Polsce wprowadza na rynek nową markę własną BOSKO. Marka zaoferuje szerokie portfolio artykułów w kategoriach food i non-food, które będą dostępne wyłącznie w sklepach i restauracjach należących do sieci. Pierwsze produkty, napoje energetyczne, właśnie trafiły do sprzedaży.
Lagardère Travel Retail w Polsce wprowadził na rynek swoją nową markę własną – BOSKO. Pod tym brandem sprzedawane będą zarówno produkty spożywcze, jak i artykuły codziennego użytku. Portfolio produktów food obejmuje m.in. napoje energetyczne, napoje funkcjonalne oraz różnego rodzaju przekąski. W kategorii non-food dostępne będą m.in. torby zakupowe, butelki na wodę, parasole czy drobna elektronika.
Napoje energetyczne, które BOSKO pobudzą
Pierwszymi produktami dostępnymi na rynku są napoje energetyczne w wersji klasycznej i bez cukru. W tej linii produktowej obok samego brandu pojawia się deskryptor „BOSKO pobudza”, który podkreśla dostarczanie pozytywnej energii konsumentom. Napoje energetyczne trafiły do sprzedaży 4 listopada. Launch kolejnych artykułów zaplanowany jest na pierwszą połowę przyszłego roku.
- Wprowadzając na rynek markę BOSKO, tworzymy unikalną ofertę dostępną wyłącznie w naszych sieciach, wzbogacając wybór konsumentów i podnosząc atrakcyjność naszych lokali. W pierwszej kolejności postawiliśmy na napoje energetyczne, ponieważ ta kategoria w naszych sieciach dynamicznie się rozwija i świetnie odpowiada na potrzeby podróżnych, osób w drodze do pracy czy podczas zakupów, które potrzebują dodatkowej dawki energii. Napoje BOSKO to świetna alternatywa dla marek producenckich – wysokiej jakości produkty o wyjątkowym smaku zostały opracowane dzięki testom konsumenckim i oferowane są w atrakcyjnej cenie – podkreśla Dariusz Sinkiewicz dyrektor zarządzający ds. handlowych i innowacji w Lagardère Travel Retail w Polsce.
Produkty spod marki BOSKO mają nie tylko zaspokajać potrzeby konsumentów, ale także poprawiać nastrój i oferować codzienne przyjemności. - Marka BOSKO to obietnica małych doznań, które zapewniają wyjątkowe wrażenia smakowe oraz wizualne. Wierzymy, że drobne przyjemności mogą mieć wielki wpływ na nastrój i jakość życia, dlatego chcemy, aby BOSKO kojarzyło się z pozytywnymi emocjami i dawaniem dobrej energii. Jeśli energetyk, to przede wszystkim BOSKO pobudza; a woda taka, że BOSKO nawadnia. Słodycze? Tylko takie, które BOSKO smakują – dodaje Magdalena Charczuk, Dyrektor ds. Marketingu i Innowacji, Lagardère Travel Retail w Polsce.
Dystrybucja i promocja
Produkty marki BOSKO będą dostępne w ponad 500 punktach sprzedaży w całej Polsce, w sieciach takich jak Relay, 1Minute, 1Minute Smacznego!, Inmedio oraz innych lokalach należących do Lagardère Travel Retail. Szeroka sieć punktów zlokalizowana jest na lotniskach, dworcach kolejowych, stacjach metra oraz w kluczowych lokalizacjach miejskich, zapewniając wygodny dostęp do produktów zarówno dla podróżnych, jak i lokalnych klientów.
Launchowi marki BOSKO towarzyszą działania promocyjne w punktach sprzedaży. W lokalizacjach miejskich dostępna jest promocja "druga sztuka za 50%", natomiast na lotniskach klienci mogą skorzystać z oferty "2+1 gratis". Specjalną ofertę przygotowano także dla uczestników programu lojalnościowego Kameleon, którzy drugą sztukę napoju otrzymają za 1 zł. Działania promocyjne potrwają do końca listopada.
Marka BOSKO powstała we współpracy z renomowaną agencją Dragon Rouge, która odpowiedzialna była za stworzenie strategii oraz identyfikację wizualną marki.