Inmedio w nowej odsłonie
Wprowadzamy nowy koncept sklepów Inmedio TOP&POP ze specjalną ekspozycją nowości i bestsellerów. Poza książkami, prasą, artykułami tytoniowymi, starterami i innymi produktami serwisowymi, klienci znajdą w nich też produkty z zupełniej nowej kategorii POP-UP. To pierwszy taki salon na rynku. Powstał w oparciu o globalne trendy i badania rynku.
Pierwszy sklep w nowym formacie otwarty został w Centrum Handlowym Janki.
- Inmedio w formacie TOP&POP ma nowy logotyp i claim: „Top rozrywka & Pop kultura”. Wyraźna aranżacja strefowa i świetna ekspozycja oferty ułatwiają nawigację i pozwalają maksymalnie zoptymalizować proces zakupowy.
- Wyróżnikiem nowego podejścia jest m.in. strefa POP-UP z rotującą ofertą kultowych marek. Nowością jest też Stacja Rehydracja – punkt, w którym można bezpłatnie uzupełnić zapas wody.
Inmedio TOP&POP to nasza najnowsza propozycja Odświeżony został m.in. logotyp, a marka zyskała nowy claim: „Top rozrywka & Pop kultura”, który nawiązuje do bogatej oferty kulturalnej i rozrywkowej dostępnej w nowym formacie. Nowe Inmedio to też zupełnie nowe podejście do doświadczenia zakupowego. Format TOP&POP został zaprojektowany w taki sposób, żeby odpowiedzieć na najważniejsze trendy konsumenckie ostatnich lat.